czwartek, 13 marca 2014

Kisiel z Bobo Fruta

Kiedy zaczęłam rozszerzać dietę mojego dziecka natknęłam się wiele razy na kisiel z Bobo Fruta. 
W Internecie są setki tego typu przepisów, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę.
Zapamiętałam, że wystarczy Bobo Frut i mąka ziemniaczana, aby zrobić kisiel dla naszej pociechy.
Taki kisiel jest z pewnością zdrowszy od tego z torebki.




Wpisując w wyszukiwarkę "kisiel z bobo fruta" zobaczycie, że są podane różne proporcje soku i mąki.

Mój kisiel powstał z 200 ml soku i 1 łyżki mąki ziemniaczanej. Konsystencja jest dosyć gęsta, więc następnym razem wleję cały sok:).

100 ml soku zagotowałam w garnuszku, 100 ml soku wymieszałam w kubku z łyżką mąki ziemniaczanej.
Do zagotowanego soku wlewamy ten wymieszany z mąką- mieszamy i gotujemy chwilkę- kisiel ma zgęstnieć.

Przelewamy do miseczki i zajadamy. Dziecku podajemy lekko ostudzone.

Jest do deser na miarę gamonia kulinarnego:). Takie przepisy to ja lubię i mogę "gotować" cały dzień;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz