poniedziałek, 9 czerwca 2014

Naleśniki z białym serem

Przeglądając mojego bloga można dojść do wniosku, że jest on naleśnikowo- makaronowy;). Naleśniki i makaron jemy w moim domu często, ale nie codziennie, serio!;) Są to po prostu potrawy, które lubię jeść, umiem je przyrządzić i są naprawdę smaczne. Na razie chcę tu zamieścić takie przepisy, a z czasem pojawią się inne dania, obiecuję!;) No to dzisiaj naleśniki, a jutro makaron!;)

Naleśniki z serem mogłabym jeść na śniadanie, obiad i kolację. Niestety mój mąż jest innego zdania i kiedy podaję mu takie danie, pyta "a co na obiad?":) Mąż niestety nie docenia mojego poświęcenia- smażenie naleśników w upale nie jest taką prostą sprawą, ale na szczęście ma możliwość zjedzenia obiadu w pracy;). 

Naleśniki te są słodkie, więc dzieci zjedzą je ze smakiem, a biały ser jest przecież bardzo zdrowy:). W innej formie niestety moje dziecko twarożku nie zje.. 




Składniki na farsz:
  • 750g sera białego,
  • 2 żółtka,
  • 1 torebka cukru waniliowego,
  • 3 łyżki cukru białego,
  • szczypta cynamonu,
  • łyżka mleka (jeśli nasz farsz jest za suchy).
Ser biały rozgniotłam widelcem, wrzuciłam do niego pozostałe składniki  i wszystko razem wymieszałam. Naleśniki posmarowałam farszem i zawinęłam, podmażyłam chwilkę na patelni, aby były ciepłe i złociste;). 



Z podanych składników wyszło mi 11 naleśników. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz