piątek, 27 czerwca 2014

Młode ziemniaczki z fasolką szparagową

Na dzisiejszy, piątkowy obiad proponuję młode ziemniaczki z dodatkiem fasolki szparagowej. Nie przepadam za ziemniakami, ale takie młode, z dodatkiem warzyw lub nawet tylko jogurtu naturalnego mogłabym zajadać w okresie wakacyjnym prawie codziennnie. 


Składniki:
  • młode ziemniaki,
  • fasolka szparagowa,
  • bułka tarta,
  • masło,
  • koperek,
  • sól.
Nie podaję ilości składników, bo każdy sam wie najlepiej ile ziemniaków jest w stanie zjeść;)

Ziemniaki obrałam, umyłam, ugotowałam w osolonej wodzie, odcedziłam, dodałam odrobinę masła, posiekanego kopru i wymieszałam razem w garnku.

Fasolkę umyłam, poodcinałam końce, ugotowałam w osolonej wodzie- trwało to ok. 20 minut (fasolka powinna być miękka). 

Na patelnię wrzuciłam kawałek masła (ok. 1/3 kostki), następnie wsypałam bułkę tartą (ok. 1/2 szklanki) i podsmażałam do momentu, gdy bułka się ładnie zarumieniła.

Ziemniaczki posypałam jeszcze koperkiem, a na fasolkę nałożyłam  ciepłą omastę z bułki tartej. Można też fasolkę wrzucić na patelnię i wymieszać razem z bułką. Danie banalnie proste, a jakie pyszne. Polecam i smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz