środa, 17 września 2014

Sałatka caprese

Bardzo długo mnie tu nie było- powrót do pracy i pójście do przedszkola mojego dziecka sprawiają, że ostatnie o czym myślę, to pisanie bloga;). 
Czytelników nie mam zbyt wielu, więc myślę, że nikt na tym nie ucierpiał;), ale postanowiłam powrócić do pisania i  przynajmniej raz w tygodniu dodać jakiś przepis. Mam nadzieję, że mi się to uda. 
Na początek banalnie prosta i wszystkim znana sałatka caprese- od czegoś zacząć trzeba:).
Sałatkę przygotowuje się w 3 minuty, jest pyszna i bardzo ładnie wygląda na stole. Można ją zjeść na śniadanie, kolację lub podać kiedy przyjdą do nas goście.


Składniki:
  • 2 pomidory,
  • 1 kulka mozzarelli,
  • świeża bazylia,
  • sól, pieprz,
  • oliwa z oliwek.
Pomidory myjemy, kroimy na plastry, mozzarellę także kroimy w ten sposób.
Na talerzu układamy na przemian: pomidory, mozzarellę i listki bazylii, posypujemy przyprawami i polewamy odrobiną oliwy z oliwek.
Jeśli mamy w domu oliwki możemy je także poukładać na talerzu. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz